Fotografja, Poulomi Basu, shpreson që imazhet e saj të një lufte të përgjakshme, nën luftën e raportuar në Indi nuk do të rrisin vetëm vetëdijen, ajo dëshiron që fotografitë, të cilat qëllimisht ndërlidhin vijën midis së vërtetës dhe trillimit, për t’i shtyrë shikuesit të ndërmarrin veprime për racën, gjininë dhe drejtësinë mjedisore.
“Unë në të vërtetë nuk bëj fotografi të bukura, jam e sigurt që ato mund të jenë poetike, por … më pëlqen në punën time që drita të shkojë me errësirën”, tha Basu.
Ajo është një nga katër fotografët e përzgjedhur për çmimin prestigjioz, “Deutsche Börse”, me punën e finalistëve aktualisht të ekspozuar në Galeria e Fotografëve të Londrës, deri në shtator.
Gjetjet e saj nxitën një udhëtim tre-vjeçar që e çoi fotografen në zonat e konfliktit në Indinë qendrore dhe lindore për të ndezur një dritë mbi njerëzit që luftonin, shumë prej tyre gra, dhe duke jetuar në mes të një konflikti gjysmë shekulli të gjatë në të cilin dhjetëra mijëra njerëz kanë vdekur, sipas Ministrisë së Punëve të Brendshme të Indisë.
Basu u nis për të eksploruar konceptin se “Në luftë, e vërteta është viktima e parë”, duke krahasuar imazhe fotografike gazetare që zbulojnë dhunën dhe vdekjen nga zemra e konfliktit, me portrete të skenuara, ekspozime të dyfishta kinematografike dhe dëshmi nga njerëzit e involvuar në luftime.
Lista e ngushtë dhe ekspozita e këtij viti, “Deutsche Börse”, e cila përfshin gjithashtu artistë kryesorë nga Kina, Algjeria dhe Meksika, pasqyrojnë katër qasje shumë të ndryshme. Por, secili pjesëmarrës kërkoi të përziente fotografinë me format e tjera të artit, sipas kuratorit Anna Dannemann, transmeton ‘cbc.al’.
Ndërkohë, instalimi i artistit algjerian, Zineb Sedira “Standing Here Wondering Who Way To Go”, u paraqet vizitorëve një argëtim të dhomës së saj të jetesës dhe i fton ata të eksplorojnë objekte, relike dhe imazhe nga historia ndërkulturore e familjes së saj.
Ndërsa Basu thotë se as ajo dhe as vizitorët e ekspozitës nuk ka të ngjarë të ndalojnë dhunën në këtë konflikt të gjatë, ajo shpreson që audiencat të kuptojnë kryengritjen si një ‘konflikt’ feminist kundër dhunës seksuale dhe një betejë mjedisore për të ruajtur lidhjen e njerëzve indigjenë me tokën dhe natyrën.
“Unë dua që njerëzit të kuptojnë se kjo luftë në feminizëm është ende duke vazhduar dhe unë dua të kuptoj se ajo është e lidhur me drejtësinë mjedisore. Është një zonë luftë, nuk mund të pres të ndryshoj ligjet atje brenda natës. Por, ju mund të protestoni më shumë, të luftoni më shumë”, tha Basu.
“Çmimi i Fondacionit të Fotografisë Deutsche Börse 2021” është në Galerinë e Fotografëve në Londër, deri më 26 shtator 2021./CNN/