Ishte një vit i çuditshëm me një ceremoni të Oscars po ashtu të çuditshme
Derisa kemi peizazhe të distancës sociale dhe stacione të trenit në LA të gjysmëmbushura, ku mungonte glamuri i Hollywoodit, kishte tri çmime të praruara në argjend për filmin më të mirë, regjisorin më të mirë dhe aktoren më të mirë për një film dramatik origjinal që quhet Nomadland.
Studimi dhe xhirimet e bukura të Chloe Zhao dhe karakteret e qëlluara tregojnë se nuk kemi një fitues tipik për Oscar apo një film tipik amerikan. Nuk ka tregime melodramatike, sekrete të errëta, romanca të trilluara apo pika kthese të papritura. Bazuar në libri jo fiksion të Jessica Bruder, filmi gjurmon në “nomadët” e shekullit 21 – pensionistë të vetmuar me para të cilët jetojnë në furgona dhe udhëtojnë rreth Amerikës për punë sezonale, transmeton GazetaExpress.
Derisa shumica e aktoreve dytësorë tek “Nomads” janë të papërvojë, në film luan tri herë fituesja e Oscarit, Frances McDormand në rolin e Fern, që është heroina komplekse por e freskët e regjisores Zhao.
Më 2011, u mbyll dyzina “Empire” në Nevada. Fern humbet burrin e saj në të njëjtën kohë kur humbet punën e saj dhe komunitetin e saj. Tani, ajo vendos që të largohet nga qyteti fantazmë për të përqafuar aventura të reja.
Pas kësaj ajo ngarkon disa gjëra të ndryshkura në një furgon të bardh, udhëton për të gjetur një punë të përkohshme në punëtorinë e Amazonit.
Një nga kolegët e saj, Linda May (luan vetveten), i tregon asaj për kampin në shkretëtirë që udhëhiqet nga Bob Wells (po ashtu luan vetveten), një lider me mjekër i lëvizjes “Nomad”.
Aty Fern do të gjen shoqëri dhe liri. Ajo mëson si të “vjedh në park”, “të kujdeset për veten e saj” dhe ta vlerësojë madhështinë e peizazhit amerikan.
Manuali i skenaristit thotë se asgjë dramatike nuk ndodh në këtë udhëtimin e saj. Por, megjithatë ai fiton çmimin “për filmin më të mirë” sepse është një film zbavitës, me një heroinë të pazakontë dhe i ndërtuar në një mënyrë të pashembullt jo sentimentale.