Kur galeria Uffizi e Firences u rihap këtë javë pas një bllokimi tjetër të imponuar nga qeveria, pati një dyndje njerëzish.
Pas një mbyllje gjashtëmujore për rinovime, kati i dytë i galerisë, shtëpia e veprave të artit të shekullit 15-17 më në fund është rihapur. Zona e cila përbën gjysmën e muzeut ka qenë nën rinovim të qëndrueshëm që nga viti 2018.
Por kishte një surprizë në pritje për 1,516 vizitorët që vizituan ditën e rihapjes, 4 maj. Jo vetëm që janë shfaqur 14 dhoma të reja dhe 129 vepra arti të ekspozuara rishtas, por Uffizi “i ri” po u jep hapësirë artistëve që historikisht kanë qenë të përjashtuar nga kanuni: gratë dhe njerëzit me ngjyrë.
Rruga e re përreth galerisë shfaq vizitorët që hyjnë në katin e dytë përmes “Korridorit Plautilla Nelli”, emëruar pas artistit dhe murgeshës së shekullit të 16-të, e cila krijoi një studio në manastirin e saj dhe u mësoi murgeshave kolege zanatin e saj.
Një “Lajmërim” nga Nelli kurrë më parë i vendosur në ekran të përhershëm, qëndron mbi hyrjen e derës në dhomat e reja, transmeton ‘lapsi.al;.
Diku tjetër, “Judith Slaying Holofernes” i Artemisia Gentileschi, një subjekt të cilin Gentileschi, një e mbijetuar e përdhunimit, e pikturoi dy herë, gjendet në një vend krenar në një dhomë të pikturuar me flakë të kuqe, e cila gjithashtu përfshin vepra të Caravaggio.