I porositur nga një kardinal katolik për një katedrale franceze, Raffaello punoi për të deri në vdekjen e tij më 6 prill të moshës 37-vjeçare dhe ajo qëndronte (13 metra e gjatë) në kokën e arkivolit të tij.
Më 13 prill të 1520, 501 vjet më parë, kryevepra e fundit nga piktori italian i Rilindjes, Raffaello u vendos në Vatikan një javë pas vdekjes së artistit. Në kulmin e karrierës së tij, “Shpërfytyrimi” u bë një nga pikturat më të famshme të vajit në botë.
I porositur nga një kardinal katolik për një katedrale franceze, Raffaello punoi për të deri në vdekjen e tij më 6 prill të moshës 37-vjeçare dhe ajo qëndronte (13 metra e gjatë) në kokën e arkivolit të tij.
E pazakontë për përshkrimin e saj njëkohësisht të dy historive të ndara nga Bibla (shndërrimi i Jezusit dhe shërimi i një djali të pushtuar në pjesën e poshtme të pikturës), qëndron si një alegori e transformimit. Tani piktura gjendet në muzeun e “Pinacoteca-s” në qytetin e Vatikanit.
Porositur në vitin 1517 nga Kardinali Giulio de ‘Medici (i familjes Medicine Florentine), së shpejti për t’u bërë Papa Klementi VII (1523-‘34), kjo vepër e artit fetar u la e papërfunduar nga Rafaelo me vdekjen e tij në 1520.
Kjo kryevepër u përfundua nga ndihmësit e tij Giulio Romano (1499-1546) dhe Giovanni Francesco Penni (1496-1536). Kardinali e mbajti pikturën në Romë dhe me pranimin e tij në Papat në 1523 ia dhuroi atë kishës së San Pietro-s në Montorio, Romë.
Në 1774, Papa i ri Pius VI (1775-99) kishte një kopje të saj të bërë nga mozaiku dhe e instaluar në Bazilikën e Shën Pjetrit. Vetë piktura u plaçkit nga Napoleoni në 1797 dhe u dërgua në Paris, nga ku u riatdhesua në 1815, transmeton ‘rtklive’.
Si rezultat i një restaurimi të madh në 1977 nga ekspertët e ruajtjes së Vatikanit, paleta e ngjyrave të Rilindjes së Raffaello-s tani është plotësisht e dukshme dhe piktura ka rifituar shkëlqimin e saj të pacenuar.
Restaurimi shpërndau gjithashtu çdo dyshim të vazhdueshëm në lidhje me krijuesin e pikturës. Edhe pse e papërfunduar, ajo ishte tërësisht puna e Raffaello-s.