Revolucioni në kinema, si lindi filmi fotografik?

Për herë të parë, filmi fotografik u zbulua nga George Eastman dhe William H. Walker, më 14 tetor të vitit 1884.

Para shpikjes së Eastman dhe Walker, fotografitë merreshin në mënyrë konvencionale duke përdorur një proces të njohur si fotografia “pllaka e lagur”, e cila ishte e patransportueshme. Kjo mungesë, e shoqëruar me zbulimin e një emulsioni fotografik me një pllakë të thatë, i dha Eastman-it, idenë për filmin fotografik.

Pas shumë eksperimentimesh dhe me ndihmën e Walker, Eastman, përfundimisht zhvilloi një shtresë dhe një metodë për ta aplikuar atë në letër. Letra e veshur që ata zhvilluan, u bë subjekt i patentave ‘470 dhe’ 594.

Shpikja e filmit fotografik dhe montimi pasues në një mbajtës rrotullimi në një aparat fotografik revolucionarizoi fotografinë, sepse thjeshtoi shumë procesin dhe e bëri atë të lëvizshëm. Miratimi i filmit fotografik, megjithatë, ishte i ngadaltë sepse shumica e fotografëve në atë kohë ishin fotografë të studios, të cilët dëshironin të ruanin mistikën e fotografisë përmes përdorimit të procesit të pllakave të lagura.

Pasi Eastman, vendosi të shiste kamerat dhe filmin fotografik, kjo arrritje e tij u bë e njohur, duke pasur ndikim shumë të madh në kinematografinë botërore.

Por, çfarë ishte procesi fotografik?

Një proces fotografik është një grup i operacioneve të kryera për të marrë një fotografi ose film. Ky proces konsiston në hapat e mëposhtëm:

1) përgatitore (përgatitja e pajisjeve të filmimit, vendndodhja dhe lënda);
2) fotografi ose xhirime;
3) procesi negativ
4) procesi pozitiv.

Për fotografimin (xhirimin e kamerës) (kamera) ngarkohet me materiale negative fotosensuese – film (film). Shtresa fotosensitive e saj zakonisht përbëhet nga brom argjendi. Drita e reflektuar nga objekti i fotografuar vepron në shtresën fotosensitive dhe formon një “imazh të fshehtë”. Në këtë rast, kokrra prej argjendi metalik paraqiten në shtresën fotosensitive, numri i të cilave rritet me rritjen e shkëlqimit të objektit.

Procesi negativ është përpunimi i filmit të hequr në dy zgjidhje kimike – zhvilluesi dhe fiksuesi. Nën veprimin e zhvilluesit, në film shfaqet një imazh bardh e zi e objekteve të fotografuara dhe agjenti fiksues heq mbetjet e papërdorura të substancës fotosensitive.

Procesi pozitiv kryhet me anë të metodës së kontaktit ose projeksionit (duke përdorur zmadhues). Duke kaluar negativisht, rrezet e dritës veprojnë në tre letra të veshura me një shtresë fotosensitive – letër fotografie. Imazhi latent që rezulton, pastaj shndërrohet në i dukshëm në zgjidhjet “zhvilluese dhe fiksuese.

Gjatë përpunimit të një filmi, përdoren dy variante të procesit pozitiv. E para, ndryshon nga shtypja e fotografive vetëm në atë përmes filmit – negativ – nuk është letër fotografi që është e ndriçuar, por një film tjetër. Në një proces të dytë, argjendi metalik i formuar gjatë procesit të zhvillimit shpërndahet dhe hiqet nga shtresa fotosensitive. Bromi i argjendtë që mbetet në film është i ekspozuar ndaj dritës, duke drejtuar dritë të ndritshme në film. Si rezultat i ekspozimit dhe manifestimi i dytë, mbetjet e bromit të argjendit reduktohen në argjendin metalik.

Fotografimi dhe xhirimi i lëvizjeve sportive kryhet në stërvitje dhe konkurrim vivo ose në kushte të organizuara posaçërisht. Për shembull, një nga aplikacionet interesante të xhirimit në sport është gjuajtja nënujore, që ju lejon të regjistroni teknikën e lëvizjeve të notit. Për ta bërë këtë, një nga muret: pishina (nën nivelin e ujit) është bërë nga materiali transparent, dhe xhirimi po kryhet përmes tij, ose kamera e filmit vendoset në një kuti (kuti) të papërshkueshëm nga uji me një dritare transparente.

Për të marrë të dhëna sasiore, atleti është fotografuar në sfondin e një hekurudhe ose rrjeti në shkallë të gjerë. Kamera e xhirimit është e drejtuar në mënyrë që boshti optik i lenteve të jetë pingul me rrafshin e lëvizjes që studiohet. Dalloni në mes të shtënave frontale, sagittal (anësore) dhe anti-aeroplanit (kamera është e vendosur përkatësisht para atletit, në anën e tij ose sipër tij), transmeton ‘konica.al’.

Saktësia e të shtënave varet nga zgjedhja e saktë e distancës së xhirimit, d.m.th., distanca nga rrafshi i lëvizjes që studiohet në lentet e kamerës së fotografimit. Sa më e vogël të jetë kjo distancë, aq më i vogël është gabimi në matjen e koordinatave të një objekti të palëvizshëm, por sa më shumë pamje e turbullt, fiksimi i figurës që ndodh kur objekti lëviz. Në secilin rast, ekziston një distancë optimale xhirimi. Për shembull, kur xhironi me një aparat fotografik ku E o (m) – distanca optimale e xhirimit V (m / s) – shpejtësia e lëvizjes së lëndës, F (cm) është gjatësia fokale e objektit, te -raporti i kohës së ekspozimit ndaj kohës së ndryshimit të kornizës, me (cm) – sasia e lejueshme e turbullimit (rezolucioni), F (1 / s) – shkalla e kornizës.

Me zgjedhjen e duhur të drejtimit të xhirimit dhe distancës së shkrepjes, si dhe përdorimin e shembujve më të mirë të kamerave që nuk janë dizajnuar posaçërisht për matje, është e mundur të zvogëlohet gabimi relativisht i zvogëluar i matjes së koordinatave në 1%. Gabimi në matjen e shpejtësisë dhe veçanërisht përshpejtimin, në këtë rast është i papranueshëm i madh.

Saktësia e ulët e fotografisë dhe filmimeve të zakonshme, ka çuar në shfaqjen dhe zhvillimin e fotogrametrisë.